Napoleon & Me - N izle

Yönetmen Paolo Virzì
Senaryo Francesco Bruni Ernesto FerreroFurio Scarpelli
Görüntü Yönetmeni Alessandro Pesci
Müzik Juan Bardem Paolo Buonvino
Yapım : 2006
Ülke : İspanya Fransa İtalya
Tür : Komedi, Savaş
Süre : 100 dakika
Oyuncular ve Rolleri (İlk 5) Daniel Auteuil
Napoleone Bonaparte
Elio Germano Martino Papucci
Monica Bellucci Baronessa Emilia Speziali
Sabrina Impacciatore Diamantina Papucci
Valerio Mastandrea Ferrante Papucci
Konusu: Elba Adası 1814. Martino idealist, anti Napolyoncu,asil ve soylu Barones Emilye aşık genç bir öğretmendir.Genç adam kendini sürgündeki nefret ettiği İmparatora hizmet eden kütüphaneci olarak bulur ancak zamanla efsanenin arkasındaki gerçek Napolyon hakkında bilgi sahibi olmaya başlıyacaktır..
Napoleon & Me - N izle Napoleon & Me - N online izle Napoleon & Me - N canlı izle Napoleon & Me - N hemen izle Napoleon & Me - N seyret Napoleon & Me - N bedava izle Napoleon & Me - N indirmeden izle Napoleon & Me - N filmi Napoleon & Me - N türkçe dublaj izle Napoleon & Me - N direk izle Napoleon & Me - N divx izle