Weekend cu Mama izle online film izle

Weekend cu Mama izle online film izle
Yönetmen: Stere Gulea
Tür: Gerilim/Dram
Yapım Yılı: 2009
Ülke: Romania

Film Hakkında :
Weekend cu Mama izle online film izle Weekend cu Mama izle online film izle
Bir kaç gün ben Cora ve üzerinden meraktan Ben basın kaldığı durumlar terk olduğunu önce bazı dergiler ile bakmak için. Şans olarak, Benim göz yakalanmış bir kitap buldum. Ben teslim ve ben özet okuyun: “bir filmde her şey görmedik. Ben de bir kaç sayfa .. okumaya başladı Benim telefon dışarı çekti ve filmin adını kaydedildi. Bugün fırsatı görmek zorunda kalmıştım. Bu zarif’s. Film müziği biraz zaman, ve oluşturulan ses kaydı sadece birkaç dize başta nedeniyle profesyonellik olduğunu. Ama bu küçük kusur dışında, gerçekten bu yolculuk, ona rağmen biraz aşırı ve romantik estetik olduğunu söyleyebilirim çok romence bir. Ve kendinizi bir trajedi ve sanatsal güzellik .. kayıp bulmak için güzel kültürel ayna bir gün değil, aynı zamanda gün içinde. Kötü alışkanlıkları, cehalet, hatalar, aile değerleri ve ölüm, bir yaşlılık, gereksizlik .. at saygı eksikliği, sokakta, firth, dikkatsizlik, yalnızlık Bu gerçeklik ile .. tutarlı olmayan bir Absolution en sığ umut Tüm burada. Ve daha fazlası.